Bănci și Asigurări

Piaţa de asigurări de sănătate a crescut, 2019 a fost un an bun: segmentul de retail va fi următorul boom

Piaţa de asigurări de sănătate a crescut, 2019 a fost...

Autor: Mircea Nica

21.10.2019, 19:45 616

Signal Iduna, compania germană de asi­gurări de viaţă şi de sănătate, are în plan să dezvolte în continuare segmentul de self-service, urmărind îndeaproape piaţa de retail, unde ar putea să fie următorul boom, a spus Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna, în cadrul Transilvania Insurance Days.

„În ultima perioadă a crescut atrac­ti­vi­tatea do­me­niului foarte mult, iar evo­luţia este, teoretic, în toa­te direcţiile. Pe de o parte ar trebui să ne con­cen­trăm pe partea legis­la­tivă pentru că ne trebuie un sis­tem medi­cal sustenabil, iar asiguraţii trebuie să par­ticipe. De asemenea, tehnologia tre­bu­ie abordată şi din punctul de vedere al clientului pentru a le putea deservi nevoile. Pe de altă parte, am obser­vat că piaţa de retail va fi următorul boom şi avem soli­citări majore în această direcţie.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO