Bănci și Asigurări

Pierre Antoine Dusoulier, fondator şi CEO iBanFirst: Avem peste 10.000 de clienţi în Europa şi toţi sunt SMM (Small and Medium Multinationals). Sunt companii care tranzacţionează milioane în fiecare zi. Anul trecut am avut un volum de tranzacţii de peste 30 mld euro la nivel global

iBanFirst/ZF Regional Business Summit

Pierre Antoine Dusoulier, fondator şi CEO iBanFirst:...

Autor: Mircea Nica

28.05.2025, 10:52 81

Avem peste 10.000 de clienţi în Europa şi toţi sunt SMM (Small and Medium Multinationals). Sunt companii care tranzacţionează milioane în fiecare zi. Anul trecut am avut un volum de tranzacţii de peste 30 mld euro la nivel global, a spus Pierre Antoine Dusoulier, fondator şi CEO iBanFirst, în cadrul Conferinţei Regionale iBanFirst/ZF.

“Creştem mult, avem peste 10.000 de clienţi în Europa, toţi sunt SMM. Sunt companii care nu sunt foarte mici, sunt companii care tranzacţionează milioane în fiecare zi. Anul trecut am făcut un volum de peste 30 mld euro la nivel global. iBanFirst, folosim acest nume pentru că avem o integrare profundă în sistemul SWIFT şi reţeaua SWIFT prin care se fac plăţile internaţionale, iar prin această reţea se obţine IBAN-ul (International Bank Account Number). Cu noi poţi avea şi IBAN-ul personalizat. Dacă de exemplu vrei numărul de telefon ca IBAN”, a spus Pierre Antoine Dusoulier.

Ce a mai spus Pierre Antoine Dusoulier - Founder & CEO iBanFirst:

Sloganul nostru este “să facem comerţul internaţional din nou excelent”. Ne-am întristat să vedem ce se întâmplă cu tarifele. Credem că atunci când ţările şi companiile sunt implicate în comerţ, nu poţi intra în război cu partenerul de afaceri. Este important să ajutăm  companiile să facă business internaţional.

La iBanFirst ajutăm companiile, pe care le numim SMM (Small and Medium Multinational) să face business peste tot în lume. Le punem la dispoziţie o platformă cu multe caracteristici care pot ajuta la comerţ, urmărirea tranzaţiilor şi pentru a avea un preţ bun pentru tranzacţiile pe care le face.

Sunt mândru că acei clienţi pe care îi ajutăm sunt foarte agili. De aceea, sunt optimist pentru viitor pentru că atunci când văd cum clienţii noştri supravieţuiesc acestui val de ràzboi al volatilităţii îmi dă speranţe pentru viitor.

Acum, când oamenii prezintă Revolut spun că sunt ca iBanFirst, aşa cum iBanFirst este prezentat ca Revolut.

Piaţa din România este foarte dinamică şi este în linie cu valorile noastre. A lucra cu iBanFirst este şi o chestiune de mentalitate. Vrei să ai o mentalitate fixă, să faci parte din economia veche, să lucrezi cu sisteme vechi, atunci foloseşti propriile conturi, dar dacă crezi în viitor foloseşti iBanFirst.

În România vedem că este o ţară dinamică, companiile cred în viitor şi există o creştere destul de mare în ţară. Este uşor aici să ai clienţi noi decât în Germania de exemplu.

Pentru zona de retail Revolut are succes în România din acelaşi motiv.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels