Bănci și Asigurări

Preţul este în continuare un factor determinant pentru clienţii care vor o poliţă auto

Preţul este în continuare un factor determinant pentru...

Autor: Mircea Nica

25.10.2019, 00:00 173

Industria asigurărilor auto, în ultimii 20 de ani, a constat în introducerea unor factori calitativi ca elemente determinante în alegerea serviciilor şi societăţilor de asigurare de către clienţi, dar se observă în continuare un procent mare în rândul consumatorilor care aleg produsele de asigurare în funcţie de preţ.

„Conform unor statistici, în continuare se păstrează un procent foarte mare în rândul consumatorilor care aleg produsele de asigurare în funcţie de preţ, mai mult de 50% dintre aceştia au ca factor determinant preţul şi aproximativ 58% au în vedere preţul în decizia de a selecta o societate de asigurare”, a spus în cadrul unei conferinţe de specialitate Florin Golovatic, director al ASF. În România, asigurările auto reprezintă 75% din asigurările nonviaţă şi circa 57% din total piaţă.

„Ştim foarte bine că acest segment al asigurărilor este un pilon important al industriei asigurărilor din orice ţară.” 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO