Bănci și Asigurări

Probleme pentru clienţii BRD: Serviciile de mobile banking, ATM şi POS au fost întrerupte după o pană de electricitate

Probleme pentru clienţii BRD: Serviciile de mobile...

Autor: Departamentul Economic

16.09.2019, 13:34 502

În urma unei avarii a reţelei de electricitate, serviciile BRD de internet şi mobile banking, a ATM-urilor şi POS-urilor, precum şi a call-center-ului băncii, au fost întrerupte, dar revin progresiv la parametrii normali, informează instituţia.

„În urma unei avarii a reţelei de electricitate, funcţionarea aplicaţiilor de internet şi mobile banking, a ATM-urilor şi POS-urilor, precum şi a call-center-ului băncii, a fost întreruptă, dar revine progresiv la parametrii normali. Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care acest incident tehnic le poate cauza şi vă mulţumim pentru înţelegere. Serviciile sunt repuse succesiv în funcţiune. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situaţiei; revenim cu detalii de îndată ce serviciile devin funcţionale”, arată banca, pe Facebook.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO