Bănci și Asigurări

ProCredit Bank încearcă să-i scoată pe antreprenorii români în regiune

ProCredit Bank încearcă să-i scoată pe antreprenorii...

Autor: Anelis Baciu

12.05.2016, 00:05 354
Aproximativ 100 de companii locale mici şi mijlocii (IMM-uri) au discutat la începutul acestei săptămâni la Salonic, Grecia, cu potenţiali parteneri de afaceri din regiune, în cadrul unui eveniment destinat dezvoltării businessurilor mici organizat de banca germană ProCredit Bank. La eveniment au participat 700 de IMM-uri, clienţi ai ProCredit din Albania, Bulgaria, Ucraina, Georgia, Grecia, Republica Moldova, Serbia şi Kosovo.
 
IMM-urile din România au purtat circa 350 de întâlniri de afaceri cu potenţiali parteneri, ceea ce înseamnă că fiecare companie a avut în medie trei întâlniri de afaceri. „Nu pot spune că am fost foarte entuziasmat când am primit invitaţia la acest eveniment. Eram rezervat în ceea ce priveşte găsirea aici a unor viitori parteneri de business, pentru că plecam de la ideea că cine caută potenţiali parteneri îi găseşte la târguri de specialitate. Spre suprinderea mea aici am stat de vorbă cu reprezentantul unei companii din Bulgaria care produce nişte corpuri de iluminat pe care noi le importăm din China şi care ar putea fi un furnizor pentru noi. Cumpărarea lor din Bulgaria ar putea fi o soluţie, deşi sunt mai scumpe, pentru că atunci când achiziţionăm din China trebuie să luăm volume mari dat fiind costul transportului. Aceste volume se vând în 2-3 ani, iar acest lucru ne poate crea probleme pentru că produsele ar putea să nu mai fie cerute în piaţă, iar noi ne-am confrunta astfel cu probleme de stoc“, spune Bogdan Cuşmereanu, administrator şi acţionar al Cesivo, o companie din Craiova care se ocupă cu comerţul de echipamente electrice şi materiale electroizolante.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO