„Numărul total al unităţilor BRD a scăzut cu aproximativ 20% din 2019 şi până acum, iar reducerea va continua. Această ajustare include şi comasarea unor unităţi, eficientizând astfel fluxuri şi procese, precum şi digitalizarea şi personalizarea interacţiunii între clienţi şi colegii noştri“.
Digitalizarea este una din direcţiile strategice ale BRD-ScoGen, iar pandemia şi comportamentul clienţilor au accelerat ritmul, susţine Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen, coordonatorul activităţilor de retail ale băncii.
BRD a lansat o nouă platformă de online banking, YOU, care pe parcurs a fost îmbogăţită cu o gamă de funcţionalităţi care permit accelerarea migrării către noua platformă a întregii baze de utilizatori ai serviciilor MyBRD.
„YOU BRD a fost şi rămâne una dintre cele mai importante priorităţi. Mai mult decât o aplicaţie de banking, YOU este gândită să fie o platformă omnichannel construită pe o tehnologie foarte modernă. De la lansare am venit cu versiuni noi cu o viteză comparabilă cu cea a companiilor tehnologice foarte avansate sau a fintech-urilor. Ne bucură faptul că majoritatea utilizatorilor apreciază experienţa placută, de la activarea la distanţă la designul intuitiv şi prietenos. În acelaşi timp, rămânem extrem de atenţi la feedbackul clienţilor, adăugând în mod constant funcţionalităţi pe baza lui, utilizând metodologia Agile adoptată de echipa de proiect“, a explicat Topliceanu pentru ZF.