Bănci și Asigurări

Radu Topliceanu, director adjunct al BRD responsabil pentru retail: În ultimele trei săptămâni, echipele noastre au răspuns la 100.000 de apeluri telefonice, la care se adaugă diferitele întrebări sau solicitări, în număr de câteva mii, venite prin intermediul reţelelor sociale. BRD şi-a adaptat oferta de amânare a ratelor pentru clienţi la ordonanţa Guvernului

Radu Topliceanu, director adjunct al BRD responsabil...

Autor: Claudia Medrega

10.04.2020, 18:41 648

BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa locală, s-a aliniat \ncepând cu data de 31 martie, la prevederile OUG 37/2020 şi a trecut la primirea şi procesarea cererilor bazate pe prevederile acesteia, soluţia anterioară propusă de BRD clienţilor nemaifiind disponibilă, a declarat pentru ZF Radu Topliceanu, director adjunct al BRD, responsabil pentru activitatea de retail.    

„Am făcut acest lucru pentru că noi considerăm că aria de aplicare a OUG 37/2020 este mai amplă. Ea se aplică pentru o perioadă mai lungă, de până la 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020. Reamintesc faptul că am pus la dispoziţia clienţilor o secţiune special dedicată pe site-ul BRD : https://www.brd.ro/fii-informat, în care clienţii găsesc o multitudine de informaţii utilitare – de la cele legate de soluţiile de sprijin până la situaţia programului unităţilor din reţeaua BRD. Cei care doresc accesarea soluţiei de sprijin acordată prin intermediul OUG 37/2020 trebuie să completeze formularul special de la https://www.brd.ro/impreuna”, susţine Topliceanu.

BRD se concentrează în prezent pe fluxul de procesare a cererilor de amânare la plată, care s-a rodat şi funcţionează acum foarte rapid, permiţând băncii să analizeze şi să răspundăcererilor într-un interval de până la 15 zile.

Directorul adjunct al BRD a arătat că traficul în unităţi a scăzut, şi acest lucru a permis băncii să reducă numărul echipelor din agenţii, dar afluxul de solicitări cărora call center-ul BRD trebuie să le facă faţă a crescut exponenţial faţă de o perioadă normală.

„În ultimele trei săptămâni, ca să dau doar un exemplu, echipele noastre au răspuns la 100.000 de apeluri telefonice, la care se adaugă diferitele întrebări sau solicitări, în număr de câteva mii, venite prin intermediul reţelelor sociale. Am venit rapid cu un pachet de măsuri menite să îi sprijine pe clienţii noştri, pe mai multe paliere. Pentru clienţii noştri persoane fizice, am redus la zero comisioanele aferente tranzacţiilor prin internet şi mobile banking, până pe 16 iunie 2020, şi tot pentru clienţii persoane fizice am oferit o amânare de până la trei luni la plata ratelor, fără costuri suplimentare. Am acordat o amânare cu 30 de zile a termenului de plată pentru cardurile de credit cu extrasele emise în perioada 24 martie – 23 aprilie 2020 şi am extins cu 30 de zile perioada de graţie pentru plata noilor cumpărături. Totodată, am pus la punct o procedură de deschidere la distanţă a conturilor de PFA pentru cei care erau deja clienţi BRD în calitate de persoane fizice”, mai spune Topliceanu.

Directorul adjunct al BRD spune că banca s-a adaptat rapid acestei situaţii excepţionale şi toate echipele s-au mobilizat chiar după declararea stării de urgenţă.

„Trecem împreună prin momente dificile, cu care nu ne-am mai confruntat. Sunt provocări noi, personale şi profesionale, care ne solicită la maximum. Sunt mulţumit de modul în care noi, întreaga echipă BRD, am reuşit – şi o vom face în continuare – să-i ajutăm efectiv pe clienţii noştri să traverseze această perioadă grea. Prioritatea noastră a fost şi rămâne siguranţa angajaţilor şi a clienţilor şi oferirea de soluţii pentru nevoile clienţilor – persoane fizice şi companii – în această perioadă problematică. Cantitatea de efort este extraordinar de mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO