Bănci și Asigurări

Radu Topliceanu, director general adjunct retail BRD: Tehnologia o poţi implementa dacă ai resursele necesare, dar să schimbi atitudinea oamenilor este mult mai dificil

Radu Topliceanu, director general adjunct retail BRD

Radu Topliceanu, director general adjunct retail BRD

Autor: Mircea Nica

26.11.2020, 16:45 110

Structura arhitecturală a digitalizării, din perspectiva băncii, pare a fi destul de simplă, dar realitatea nu este perfectă, a declarat recent Radu Topliceanu, director general adjunct retail în cadrul BRD-ScoGen, în cadrul evenimentului FinVision, organizat de FintechOS.

„Dacă ne uităm din perspectiva băncii, structura arhitecturală pare a fi destul de simplă. Ai nevoie de o bază de pornire în care îţi pui datele tale şi imporţi datele terţilor, trebuie să ai un motor de decizie conectat la factorul de conţinut pentru a oferi un conţinut personalizat clienţilor. Realitatea nu este perfectă. Dacă ne uităm la toate aceste compo­nen­te sunt probleme peste tot. Înce­pând cu datele, trăim într-un mediu foar­te reglementat, ceea ce face folo­sirea datelor foarte complicată“, a explicat Radu Topliceanu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO