Bănci și Asigurări

Radu Topliceanu, vicepreşedinte BRD pe retail: Suntem încrezători că vom avea o creştere accelerată a creditării retail până la sfârşitul anului. Prin dobânda personalizată, mai mică, recompensăm clienţii cu un istoric bun de creditare

INTERVIU

Radu Topliceanu, vicepreşedinte BRD pe retail: Suntem încrezători că vom avea o creştere accelerată a creditării retail până la sfârşitul anului. Prin dobânda personalizată, mai mică, recompensăm clienţii cu un istoric bun de creditare

Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD pe retail: BRD are un portofoliu de credite care se comportă foarte bine, cu o rată de credite neperformante mai mică decât media pieţei şi o rată de acoperire cu provizioane mai mare decât media pieţei. Avem o abordare prudentă a riscului şi constituim provizioane.

Autor: Claudia Medrega

10.06.2021, 19:45 178

♦ „Am schimbat abordarea portofoliului de produse şi servicii de la «universal» la personalizat, am lansat fluxuri 100% online. Oferim credite pentru nevoi personale cu dobânzi fixe mult mai avantajoase, iar oferta personalizată nu mai depinde de suma creditului accesat“ ♦ „Ca temere, rămâne valabilă întrebarea referitoare la comportamentul de plată al clienţilor din sectoarele cele mai afectate după încheierea diferitelor măsuri de sprijin ale guvernului“, susţine şeful retailului BRD.

BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa locală după acti­ve, a înregistrat „o revenire semnificativă a creditării în 2021“, deja mult peste nive­lul din 2019, pentru creditele de consum având o creştere de aproape 20%, în timp ce creditarea imobiliară a avan­sat cu peste 60%, după cum susţine Radu Topliceanu, director general ad­junct al BRD-SocGen, coordo­na­torul activităţilor de retail ale băncii.

„Avem o performanţă solidă de la în­ceputul anului pe toate dimen­siu­nile. Vedem o revenire semnifica­ti­vă a creditării în 2021, deja mult peste ni­ve­lul din 2019. Pentru cre­ditele de con­sum avem o creştere de aproape 20%, în vreme ce creditarea imobilia­ră a cres­­cut cu peste 60% pe produse­le din ofer­ta proprie, plafo­nul alocat prin pro­gramul Noua casă nefiind dis­po­nibil până la finalul primului tri­mes­tru. Această evoluţie ne confirmă că avem o ofertă completă de produ­se de cre­di­tare, cu procese rapide şi sim­ple şi preţuri foarte competitive“, a declarat şeful retailului BRD-SocGen într-un inter­viu acordat ZF.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO