Bănci și Asigurări

Raiffeisen Bank are acreditare de la Autoritatea pentru Digitalizarea României pentru operaţiunea de deschidere de cont cu identificare video

Cătălin Munteanu, Director Executiv Clienţi Persoane Fizice la Raiffeisen Bank

Cătălin Munteanu, Director Executiv Clienţi Persoane Fizice la Raiffeisen Bank

Autor: Cristina Bellu

08.08.2022, 12:59 538

Raiffeisen Bank anunţă că a obţinut de la Autoritatea pentru Digitalizarea României acreditarea privind procesul digital de deschidere de cont curent cu identificare video, disponibil în aplicaţia Smart Mobile. 

“Soluţia oferă un grad ridicat de performanţă, siguranţă şi confidenţialitate”, spune Cătălin Munteanu, Director Executiv Clienţi Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

Aplicaţia Smart Mobile înseamnă pentru clienţii persoane fizice Raiffeisen Bank accesul la plăţi în lei sau în valuta, în ţară sau în străinatate, pe care le pot reface uşor, cautându-le în istoricul de tranzacţii, plăţi facturi de utilităţi cu ajutorul şabloanelor sau contracte de debitare directă pentru plată automată facturi, pot primi notificari push pentru plăţile cu cardul sau încasările din conturile lor şi pot verifica soldul fară autentificarea în aplicaţie, cu ajutorul widget-ului. 

De asemenea, tot în Smart Mobile clienţii pot deschide conturi noi, pot economisi cu ajutorul depozitelor la termen sau a conturilor de economii, pot subscrie unităţi ale fondurilor de investiţii Raiffeisen Asset Management.    

În plus, Smart Mobile oferă, pentru clienţii eligibili, posibilitatea obţinerii unui credit de nevoi personale, 100% online.

Raiffeisen Bank este una dintre băncile universale aflate în top 5 în România şi deserveşte 2,28 milioane de clienţi, persoane fizice şi juridice. Banca are peste 4.700 de angajaţi, circa 300 de agenţii în toată ţara, 1.131 de ATM-uri şi MFM-uri, o reţea de peste 27.900 de POS-uri.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO