Bănci și Asigurări

Raiffeisen Bank, despre legea dării în plată: Clienţii trebuie să se documenteze atent şi să îşi evalueze toate opţiunile. Am elaborat un document cu întrebări şi răspunsuri

Raiffeisen Bank, despre legea dării în plată: Clienţii trebuie să se documenteze atent şi să îşi evalueze toate opţiunile. Am elaborat un document cu întrebări şi răspunsuri

Autor: Cristina Bellu

13.05.2016, 13:23 1535

Ca urmare a intrării în vigoare a legii dăriiîn plată, Raiffeisen Bank a publicat pe site-ul oficial un document de întrebări şi răspunsuri legate de aplicarea legii, pentru a veni în ajutorul clienţilor, potrivit unui anunţ al băncii. 

Oficialii băncii susţin că legea, în forma actuală, va da naştere la dispute juridice atât în privinţa aspectelor de neconstituţionalitate cât şi în privinţa aspectelor care nu sunt reglementate sau sunt confuze.

“Clienţii trebuie să se documenteze atent şi să cântărească toate opţiunile pe care le au. Operaţional procesul de a <da în plată> nu este nici simplu şi nici fără costuri pentru client. Tocmai de aceea am considerat necesar să elaborăm un document de întrebări şi răspunsuri, document pe care îl vom actualiza permanent, în funcţie de interacţiunile cu clienţii”, a explicat Mihai Rauta, director executiv Retail Risc, Raiffeisen Bank.

Până acum, aproximativ 2.000 de clienţi au beneficiat de ofertele Raiffeisen Bank de conversie cu şi fără discount şi alte câteva mii au beneficiat de metode de restructurare a creditelor pe diferite perioade de timp.

AFACERI DE LA ZERO