Bănci și Asigurări

Raiffeisen Bank lansează o nouă platformă de interacţiune cu IMM-urile şi clienţii Premium persoane fizice: Este un pas important spre un model de business centrat pe consilierea de la distanţă

Raiffeisen Bank lansează o nouă platformă de interacţiune cu IMM-urile şi clienţii Premium persoane fizice: Este un pas important spre un model de business centrat pe consilierea de la distanţă

Vladimir Kalinov, vicepresedinte Retail la Raiffeisen Bank

Autor: Cristina Bellu

24.06.2021, 13:27 478

Raiffeisen Bank anunţă că a lansat în faza pilot o nouă platforma de comunicare şi interactiune cu IMM-urile si cu clienţii săi Premium persoane fizice, care facilitează interacţiunea audio-video la distanţă între clienţi şi consilierii bancari.

“Este un pas important spre un model de business centrat pe consilierea de la distanţă a clienţilor, rapidă şi facilă”, transmit reprezentanţii Raiffeisen Bank într-un comunicat.

La inceputul acestei luni, Raiffeisen Bank a dat startul pentru contactarea efectiva a clientilor Premium Persoane Fizice si a celor IMM si inrolarea lor in noua platformă, RaiConnect. În prezent cateva sute de clienti beneficiaza de bancher personal, iar instituţia colecteaza opiniile in timp real, pentru a imbunatati functionalitatile pltformei.

“Ma bucur ca am reusit sa implementam acest nou model de comunicare cu clientii, prin RaiConnect. În această prima faza avem o echipa de 9 bancheri dedicati clientilor IMM si 10 bancheri dedicati clientilor Premium (…) Începutul este promitator si suntem receptivi la toate opiniile pe care le primim, atat de la colegi, cat si de la clienti”, spune Vladimir Kalinov, vicepresedinte Retail la Raiffeisen Bank.

Platforma ajuta clientii sa-si gestioneze mai usor si mai rapid situatia financiara si portofoliul de produse si servicii bancare.

Raiffeisen Bank Romania gestionează conturile a peste 2,2 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Banca are peste 4.800 de angajati, aproximativ 300 de agentii in toata tara, 720 de ATM-uri, 393 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 24.500 de POS-uri.

AFACERI DE LA ZERO