Bănci și Asigurări

Raiffeisen Bank lansează o soluţie prin care clienţii IMM pot folosi telefonul sau tableta ca terminal de plată pentru serviciile şi produsele lor

Raluca Nicolescu, director Aria IMM la Raiffeisen Bank

Raluca Nicolescu, director Aria IMM la Raiffeisen Bank

Autor: Cristina Bellu

11.08.2022, 11:30 115

Raiffeisen Bank lansează aplicaţia RaiPOS (SoftPOS - Soft Point of Sale), care transformă telefonul sau tableta într-un terminal electronic de plată cu cardul, pentru clienţii IMM ai băncii.

Cardurile acceptate prin acest dispozitiv sunt VISA sau Mastercard, atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, iar sistemul de operare Android trebuie să aibă minimum versiunea 10.0 pentru ca aplicaţia să poată fi instalată, arată datele transmise de reprezentanţii băncii.

“Cu opţiunea RaiPOS clienţii IMM devin ei înşişi parte din infrastructura sistemului de plăţi, prin convertirea în condiţii de siguranţă a telefonului lor Android în terminal de plată”, explică Raluca Nicolescu, director Aria IMM la Raiffeisen Bank. 

Prima descarcare şi activarea aplicaţiei pe telefon sau tabletă este gratuită, iar de la a doua aplicaţie de plată costul este de 25 lei pe lună, comision de administrare.

“Cel care se ocupă de administrarea dispozitivelor înregistrate poate vedea situaţia vânzărilor şi să genereze rapoarte din portalul web de comerciant. Accesul la utilizatorii terminalelor şi gestionarea drepturilor de utilizare este, de asemenea, la îndemâna administratorului”, spun reprezentanţii băncii.   

Aplicaţia are posibilitatea să trimită chitanţa cu confirmarea tranzacţiei pe mail, prin cod QR sau să o afişeze pe ecranul telefonului sau tabletei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO