Bănci și Asigurări

Raiffeisen Bank România vine cu proiectul MoonShotX prin care susţine companiile cu afaceri de 5-50 mil. euro să-şi scaleze afacerea pe plan regional

Raiffeisen Bank România vine cu proiectul MoonShotX prin...

Autor: Roxana Rosu

17.06.2024, 09:17 215

Raiffeisen Bank România lansează MoonShotX, un proiect prin care susţine companiile cu cifră de afaceri între 5 mil. euro şi 50 mil. euro (mid-corporate) să-şi scaleze afacerea pe plan regional. 

Proiectul, desfăşurat în parteneriat cu InnovX, sprijină companiile româneşti de tip mid-corporate în dezvoltarea de tehnologii avansate şi soluţii pentru industria 4.0, vizând sectoare precum energie, agricultură, producţie, infrastructură, sănătate şi transporturi. 

„MoonShotX reprezintă un proiect strategic pentru Raiffeisen Bank România, prin care sprijinim companiile Mid-Corporate din România să atingă un nou nivel de dezvoltare şi să-şi extindă afacerile pe plan internaţional. Contribuim astfel activ la transformarea afacerilor din România în poveşti de succes la nivel regional şi, de ce nu, la nivel global“, consideră Cristian Sporiş, vice-preşedinte, divizia corporate şi membru în Consiliul Director al Raiffeisen Bank România. 

MoonShotX se va desfăşura în perioada septembrie 2024 - iunie 2025 şi va include sesiuni ade diagnoză a afacerilor, bootcamp, mentoring, evenimente regionale de scalare, în Croaţia, Cehia şi Ungaria, şi o sesiune de pitching în SUA, desfăşurată în cadrul conferinţei internaţionale „Select USA Conference“.

„Credem că MoonShotX va stabili un nou standard pentru inovaţie şi accelerare a afacerilor în regiune. Colaborarea cu Raiffeisen Bank România este o mărturie a angajamentului nostru de a oferi oportunităţi extraordinare de creştere şi inovaţie“, a declarat Diana Dumitrescu, CEO, InnovX. Proiectul MoonShotX beneficiază şi de expertiza regională a Grupului Raiffeisen Bank. Pe lângă experţii Raiffeisen Bank, participanţii vor avea acces la o reţea extinsă de lideri din companii inovatoare precum Microsoft, UiPath, EY, DLA Piper. 

Companiile interesate să se înscrie în program o pot face până pe 10 septembrie.