Raiffeisen Broker: Clienţii nu mai caută cea mai ieftină ofertă

17 iul 2014 Autor: Anelis Baciu

Scandalurile din ultima perioadă din piaţa de asigurări au determinat schimbări în comportamentul clienţilor, astfel că în momentul cumpărării unei poliţe aceştia nu se mai uită doar la preţ, ci şi la riscurile acoperite sau la reputaţia asigurătorului, spune Iulia Osman, directorul general al Raiffeisen Broker, divizia de brokeraj în asigurări a băncii cu acelaşi nume.
 
„Clienţii nu se mai ghidează exclusiv după preţ, au început să se uite mai cu atenţie la riscurile pe care le acoperă asigurarea, dar şi la reputaţia asigurătorului în piaţă.“

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 17.07.2014

 
Cuvinte cheie:
Raiffeisen Broker
, clienti
, refuz
, asigurari
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide