Bănci și Asigurări

Reacţia Euroins după ultima sancţiune ASF: Am ajuns la concluzia că există o concentraţie extrem de mare de reclamaţii care provin de la 10 service-uri auto şi 10 intermediari de reclamaţii

Reacţia Euroins după ultima sancţiune ASF: Am ajuns la...

Autor: Mircea Nica

15.01.2021, 10:21 1300

Există o concentraţie extrem de mare de reclamaţii care provin de la 10 service-uri auto şi 10 intermediari de reclamaţii, au transmis reprezentanţii Euroins, după ce Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a aplicat o nouă sancţiune companiei pentru plata cu întârziere a despăgubirilor aferente dosarelor RCA în valoare de 450.000 de lei.

“Din rapoartele şi analizele interne, am ajuns la concluzia că există o concentraţie extrem de mare de reclamaţii care provin de la 10 service-uri auto şi 10 intermediari de reclamaţii. Pe parcursul anului trecut, grupurile menţionate mai sus au depus aproximativ 50% din reclamaţii şi, în multe cazuri, au depus mai mult de o reclamaţie pentru fiecare cerere de daună RCA.”

În acelaşi timp, reprezentanţii Euroins susţin că în conformitate cu strategia de scădere a expunerii pe piaţa RCA şi diversificarea portofoliului, la sfârşitul anului 2020, compania a implementat două majorări succesive de capital în valoare de peste 126 mil. lei.

“În ultimul trimestru al anului 2020 am înregistrat o scădere cu 30% a reclamaţiilor înregistrate comparativ cu începutul anului 2020, respectiv o scădere cu 50% a plângerilor de la persoane fizice”, au mai transmis reprezentanţii societăţii.

Euroins România, parte a grupului bulgar Eurohold, se afla la finalul primelor nouă luni din 2020 pe poziţia a doua în clasamentul celor mai mari companii de asigurări generale şi de viaţă, cu un volum al primelor brute subscrise de 995 mil. lei, cu 6,1% mai mult faţă de primele nouă luni din 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO