Bănci și Asigurări

Rebranding-ul Credit Europe Bank: de pe TV pe canale alternative

20.04.2007, 19:13 52

Campania de rebranding-ul derulata de turcii de la Finansbank, care si-au schimbat recent denumirea in Credit Europe Bank, va continua pana in luna iunie, in special prin canale alternative si la nivel local. In prima luna de promovare a noului brand turcii au cheltuit aproximativ un milion de euro. "Circa 60% din buget a fost destinat achizitionarii de publicitate in mediul TV, iar 25%-30% a mers catre presa scrisa", a explicat Omer Tetik, vicepresedintele Credit Europe Bank. In perioada urmatoare, publicitatea va fi dedicata promovarii produselor sub noul brand al bancii, dupa ce in prima faza a fost explicata schimbarea denumirii. Aceasta va include si dezvoltarea unor portaluri pe Internet, dedicate produselor principale ale bancii (carduri de credit si finantari imobiliare). Toate entitatile detinute de grupul turcesc FIBA International au fost nevoite sa renunte la brandul Finansbank, in conditiile in care grecii de la NBG au achizitionat drepturile asupra acestuia, odata cu preluarea in 2006 a bancii mama a grupului, Finansbank Turcia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO