Bănci și Asigurări

Safety Broker lansează propria divizie de regularizare a daunelor auto, Safety One Stop Shop, pentru a complete serviciile diviziei de MGA a grupului deţinut de Acrisure LLC

Safety Broker lansează propria divizie de regularizare a...

Autor: Mircea Nica

29.04.2025, 09:24 241

Compania de brokeraj în asigurări Safety Broker a lansat Safety One Stop Shop, propria divizie de regularizare a daunelor auto, cu scopul de a oferi servicii complete pentru divizia de MGA (consultanţă vânzare şi servicii specializate de daune) a grupului deţinut de Acrisure LLC, al cincilea broker ca mărime din Statele Unite, potrivit informaţiilor transmise de companie. 

„Am decis lansarea acum a acestei noi linii de business pentru a sprijini Dallbogg Life and Health în îmbunătăţirea serviciilor de constatare a daunelor auto“, a transmis Viorel Vasile, preşedinte CA la Safety Broker. 

Dallbogg Life and Health nu mai poate opera pe linia RCA în Polonia, după ce KNF, similarul ASF din Polonia, a decis să îi interzică vânzarea de RCA din cauza calităţii slabe a serviciilor post-vânzare oferite. Unext România, parte a grupului polonez Unext Polonia, este divizia MGA care se ocupă de gestionarea vânzărilor Dallbogg Life and Health în România începând cu luna noiembrie 2024. 

„Deşi în România vânzările sunt la început şi suntem departe de situaţia din Polonia, ne dorim să sprijinim DioDea, regularizatorul Dallbogg Life and Health, prin furnizarea serviciilor de call-center şi deschiderea dosarelor de daune. Calitatea serviciilor oferite clienşilor noştri a fost mereu una dintre devizele Safety Broker în România şi Moldova şi motorul care ne-a permis să ne menţinem pe locul 1 timp de 12 ani consecutivi în topul brokerilor din România“, a mai adăugat Viorel Vasile.

Diviziq de regularizare a daunelor auto va fi condusă de Costin Lăzărescu, cu o experienţă de 20 de ani în daune auto, fostul director de daune al Safety Broker încă de la înfiinţare. Pentru început, Safety One Stop Shop va subcontracta servicii de la actualii jucători din piaţă, urmând ca, într-un timp scurt, să poată oferi un serviciu complet de MGA partenerilor asigurători care îşi doresc să activeze în România în baza paşaportului european.

Modelul de MGA este unul dezvoltat în SUA şi presupune stabilirea unei relaţii de reprezentare de către specialişti locali a unor asigurători care doresc să intre într-o piaţă în baza paşaportului european. Avantajul diviziei MGA este reprezentat de costurile reduse de adiminnistrare de 5-8%, comparativ cu costurile jucătorilor tradiţionali, care pot ajunge sau chiar depăşi 30%. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels