Şef nou la Revolut în România: Gianmaria Scocca va conduce sucursala din România, după ce Gabriela Simion a preluat o poziţie la nivel de grup
Gabriela Simion, care a fost directorul general al Revolut Bank UAB Vilnius sucursala Bucureşti, a fost numită, recent, într-un nou rol la nivel de grup, fiind responsabilă de dezvoltarea la nivel global a diviziei de asigurări de credit pentru grupul Revolut.
Ea s-a alăturat Revolut în 2021, având peste 20 de ani de experienţă în industria financiar-bancar. Iar Gianmaria Scocca, care a fost numit recent membru al consiliului de administraţie al Revolut Bank UAB, va supraveghea operaţiunile sucursalei din România, coordonând echipa locală. El a lucrat timp de 10 ani la American Express, unde a ocupat funcţia de director al liniei de business Travel & Lifestyle pentru Italia şi Spania. Anterior a avut roluri de conducere la Barclays şi în companii de consultanţă precum McKinsey & Company şi Accenture.

Gabriela Simion, fosta directoare generală a Revolut Bank UAB Vilnius sucursala Bucureşti
Gabriela Simion, fosta directoare generală a Revolut Bank UAB Vilnius sucursala Bucureşti
O a treia schimbare în cadrul echipei manageriale a sucursalei Revolut Bank UAB din România este numirea lui Tamer Nurla în funcţia de director adjunct al sucursalei. El s-a alăturat echipei Revolut în 2024 în calitate de manager de strategie şi operaţiuni al sucursalei locale, fiind responsabil de integrarea operaţiunilor băncii cu schemele locale Regis şi TRANSFOND.
Revolut şi-a extins prezenţa europeană prin deschiderea de filiale locale, inclusiv în România, Franţa, Irlanda, Spania, Olanda, Germania şi Belgia, cu planuri de extindere în 2025.
Revolut are peste 4,5 milioane de clienţi retail în România, unde funcţionează ca o bancă 100% digitală. Baza de clienţi retail a înregistrat o creştere de 28% în ultimul an, ajungând la o penetrare naţională de 25%, cu o adopţie superioară mediei naţionale în Bucureşti (44%) şi Constanţa (30%).
Revolut Business a avut, de asemenea, o creştere semnificativă a bazei de clienţi, de 116% în ultimul an.