Bănci și Asigurări

Şefa Metropolitan Life: Sunt optimistă în ceea ce priveşte piaţa în 2019. Noi ţintim o creştere de două cifre

Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life

Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life

Autor: Anelis Baciu

04.06.2019, 00:07 707

Metropolitan Life, compania locală de asigurări de viaţă a gigantului american MetLife, a închis anul trecut cu o creştere dublă faţă de piaţă, respectiv cu circa 9%, iar pentru 2019 vizează un avans de două cifre, potrivit Carminei Dragomir, CEO al Metropolitan Life. În 2018 Metropolitan Life a vândut asigurări în valoare de 306 mil. lei.

„Sunt optimistă în ceea ce priveşte piaţa de asigurări de viaţă în 2019. Noi ţintim o creştere de două cifre. Continuăm pe direcţia din 2018, când am crescut dublu faţă de piaţă“, a spus Carmina Dragomir.

Metropolitan Life şi-a extins oferta de produse anul trecut, prin introducerea unei asigurări de viaţă ce poate fi personalizată în funcţie de nevoile clienţilor. În aproape un an de la lansare compania a vândut circa 6.000 de astfel de poliţe.

„Noul produs a fost foarte bine primit de clienţi. Prima medie este la circa 300 de lei pe lună, peste aşteptările noastre care indicau o primă medie de 240 de lei pe lună. Prima medie mai mare arată că beneficiile şi sumele asigurate alese au fost mai cuprinzătoare şi că nevoia de protecţie este tot mai mult conştientizată. Sumele asigurate au fost cu circa 20% peste estimările noastre“, a explicat şefa Metropolitan Life.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO