Businessul cu asigurări nonauto şi de viaţă creşte considerabil la nivelul Allianz-Ţiriac, cea mai mare companie de asigurări la nivel local, iar în prima jumătate a acestui an atât numărul de clienţi, cât şi valoarea vânzărilor şi profitabilitatea s-au majorat cu două cifre, a declarat Virgil Şoncutean, directorul general al Allianz-Ţiriac, pentru ediţia din acest an a Anuarului Financiar, care va apărea în această toamnă.
„În prima jumătate a acestui an, Allianz-Ţiriac a înregistrat o dinamică pozitivă la nivelul bazei de clienţi, înregistrând evoluţii pozitive atât topline, cât şi de bottom line. Mixul de business s-a îmbunătăţit - ponderea asigurărilor nonauto şi life este în creştere vizibilă. Am înregistrat creştere double digit (de două cifre - n. red.) atât a bazei de clienţi, a vânzărilor non-auto şi life, cât şi a profitabilităţii“, explică Virgil Şoncutean.