Bănci și Asigurări

Sezon de pitch-uri la bănci: agenţiile de comunicare se bat pe conturi de 5.000 de euro lunar

Autor: Liviu Chiru

14.06.2011, 23:33 150

Nu mai puţin de patru bănci de top şi-au schimbat sau au angajatîn premieră în această primăvară agenţii de comunicare pentrurelaţia cu mass-media. Un astfel de cont poate aduce agenţiei uncomision lunar de circa 5.000 de euro, în funcţie şi decomplexitatea serviciilor oferite, potrivit surselor din piaţă. Celmai recent anunţ a venit de la olandezii de la ING, care vor ficonsiliaţi de la 1 iulie pe partea de comunicare de agenţia ThePractice.

Recent şi Bancpost, o bancă de top zece controlată de grupulfinanciar elen Eurobank EFG, a semnat un contract tot pentruservicii de comunicare cu agenţia GMP. Totodată, UniCredit Ţiriaceste consiliată din această primăvară de agenţia Rogalski Grigoriu,în timp ce austriecii de la Volksbank i-au angajat pe cei de laBBDO pentru a construi o nouă imagine de brand.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24