Bănci și Asigurări

Signal Iduna: Cererea de asigurări de sănătate a crescut cu 30% în luna martie faţă de lunile anterioare

Signal Iduna: Cererea de asigurări de sănătate a...

Autor: Mircea Nica

07.04.2020, 08:45 718
Anul acesta, Signal Iduna are în plan menţinerea creşterii pe segmentul de clienţi corporate, dar şi o dezvoltare pe segmentul de clienţi persoane fizice, acesta fiind al doilea an de activitate pe acest segment. Signal Iduna România, companie mem­bră a grupului german Signal Iduna, a obser­vat o cerere de asigurări de sănătate cu 30% mai mare în luna martie a anului 2020 com­pa­rativ cu lunile anterioare, având în vedere actuala criză provocată de pandemia de coronavirus, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii societăţii la solicitarea ZF. „Pe segmentul persoanelor fizice am asistat la o surpriză în luna martie. Cererea de asigurări de sănătate a crescut cu peste 30% faţă de lunile anterioare. Business-ul nostru pe segmentul de clienţi corporate presupune un proces de vânzare mai lung. Astfel, nu am observat încă un impact în zona de vânzări noi. Signal Iduna a luat toate măsurile necesare în această perioadă pentru a reduce ris­cul de îmbolnăvire în rândul angajaţilor şi pen­tru a asigura continuitatea activităţii, toa­te procesele operaţionale şi tehnice fiind relo­cate şi adaptate pentru sistemul work from home“, a transmis Signal Iduna pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO