Bănci și Asigurări

Société Générale, acţionarul principal al BRD, continuă eficientizarea: Slawomir Krupa, CEO: Totul este evaluat pentru a ne asigura că gestionăm mai bine baza de costuri, de la cheltuieli de consultanţă, la alte cheltuieli externe şi de organizare internă

Société Générale, acţionarul principal al BRD,...

Autor: Mircea Nica

12.03.2025, 00:06 409

Slawomir Krupa, care a condus a treia cea mai mare bancă din Franţa din 2023, a declarat într-un interviu pentru Financial Timescă SocGen a avut „niveluri mai scăzute de eficienţă“ decât rivalii săi şi „cheltuie excesiv“, prin urmare trebuie să reducă costurile la un „nivel mult mai scăzut“.

Directorul executiv al Société Générale, Slawomir Krupa, a spus într-un interviu pentru Financial Times că „nimic nu este sacru“ în timp ce se angajează să umble la baza de costuri care a ajuns la un nivel excesiv de mare, ceea ce va însemna inclusiv reducerea cheltuielilor IT şi reducerea utilizării consultanţilor externi.

Slawomir Krupa, care a condus a treia cea mai mare bancă din Franţa din 2023, care are şi o prezenţă solidă pe piaţa românească prin intermediul BRD, a patra cea mai mare bancă de pe piaţa locală, cu un profit net de 1,5 mld. lei la final de 2024 şi active de 85,9 mld. lei, a declarat că SocGen a avut „niveluri mai scăzute de eficienţă“ decât rivalii săi şi „cheltuie excesiv“, prin urmare trebuie să reducă costurile la un „nivel mult mai scăzut“.

„Totul este evaluat pentru a ne asigura că gestionăm mai bine baza de costuri, de la cheltuieli de consultanţă la alte cheltuieli externe şi organizare internă, ne uităm la totul“, a spus în cadrul interviului pentru Financial Times. „Aceasta este o muncă cu adevărat granulară în întreaga companie: nimic nu este sacru, totul este pe masă, astfel încât să putem opera banca mai eficient“, a mai adăugat directorul executiv al SocGen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
ZF HR TRENDS