Startup-ul românesc de insurtech XIGA, în parteneriat cu furnizorul de echipamente fiscale Danubius Exim şi LIFE IS HARD, companie locală de IT, anunţă lansarea unui proiect de facilitare a accesului la asigurări prin intermediul casei de marcat DATECS BlueCash-50, distribuita de Danubius.
În prima etapă a proiectului pilot, clienţii pot achiziţiona asigurări RCA de la magazine de proximitate dotate cu acest dispozitiv, urmând ca alte tipuri de asigurări şi locaţii comerciale să fie introduse în program, potrivi informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.
„Obiectivul nostru principal este să creştem gradul de acces al serviciilor financiare şi în comunităţi mai mici din România, oferind soluţii accesibile pentru toţi, inclusiv pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu tehnologia digitală. Serviciul nostru de <last mile delivery> oferă sprijinul uman necesar acelor clienţi care au nevoie de ghidaj personalizat, în magazine sau locaţii din proximitate, astfel încât să nu se piardă în complexitatea proceselor financiare. Ne dorim ca prin această inovaţie să facilităm accesul la asigurări şi să contribuim la crearea unui ecosistem financiar incluziv", a declarat George Oprea, fondatorul XIGA.