Bănci și Asigurări

Ce strategie are Groupama, noul lider al pieţei asigurărilor generale şi de viaţă, şi cum a crescut atât de mult pe RCA? François Coste, CEO al Groupama Asigurări: Pe o piaţă RCA care se normalizează, Groupama a luat cota sa de piaţă firească. A fi numărul 1 nu este pentru noi un scop în sine

François Coste, CEO al Groupama Asigurări: A fi numărul 1 nu este pentru noi un scop în sine, ci este mai degrabă rezultatul unor promisiuni respectate, a unor decizii asumate şi al modului în care ne-am urmărit mereu strategia, aceea de a câştiga preferinţa românilor şi de a creşte sustenabil.

François Coste, CEO al Groupama Asigurări: A fi numărul 1 nu este pentru noi un scop în sine, ci este mai degrabă rezultatul unor promisiuni respectate, a unor decizii asumate şi al modului în care ne-am urmărit mereu strategia, aceea de a câştiga preferinţa românilor şi de a creşte sustenabil.

Autor: Mircea Nica

27.10.2022, 20:40 622

♦ „Ne aşteptăm să închidem anul cu rezultate foarte bune, mult peste cele înregistrate în 2021, atunci când am atins un volum total al primelor brute subscrise de 1,63 mld. lei, în creştere cu 53% faţă de 2020 ♦ După primele 9 luni din 2022, cifra noastră de afaceri a atins 2,16 mld. de lei“, susţine şeful Groupama.

După falimentul City Insurance, piaţa RCA a trecut printr-o etapă de rea­şe­zare, mai ales după eliminarea preţurilor de dumping practicate, iar Groupama şi-a luat cota de piaţă firească, asumându-şi res­pon­sabilitatea în normalizarea pieţei şi crescând accentuat subscrierile pe RCA, mizând pe principiul calităţii la un preţ corect, iar compania a urcat pentru prima dată în fruntea întregii pieţe a asigurărilor generale şi de viaţă, după cum susţine François Coste, CEO al Groupama Asigurări.

Deşi şeful Groupama susţine că a fi numărul 1 nu este un scop pentru companie, evoluţia asigurătorului atât în ceea ce priveşte subscrierile pe segmentul RCA, cât şi per total subscrieri este un mai mai mult decât semnificativă.

„Asumarea responsabilităţii în normalizarea pieţei a însemnat, printre altele, şi o creştere accentuată a subscrierilor RCA, asta şi în contextul în care activăm pe o piaţă în care RCA este un produs important pentru clienţi şi, ca atare, este important şi pentru noi. Pe o piaţă RCA care se normalizează, Groupama a luat cota sa de piaţă firească. Mai mult decât atât, tot acest proces a însemnat şi o adaptare a programului de reasigurare pentru portofoliul RCA şi consolidarea fondurilor proprii eligibile să acopere necesarul de capital şi să asigure o rată de solvabilitate care să permită o dezvoltare sustenabilă“, a explicat şeful Groupama Asigurări într-un interviu pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO