Bănci și Asigurări

Studiu ING. Şase din zece români ar fi mai puţin dispuşi să cumpere de la companiile care nu sunt responsabile faţă de mediu şi societate

Studiu ING. Şase din zece români ar fi mai puţin dispuşi să cumpere de la companiile care nu sunt responsabile faţă de mediu şi societate

Autor: Mircea Nica

14.01.2022, 00:00 600

Şase din zece români ar renunţa să cumpere produse şi servicii de la companii care nu demonstrează responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi societate, conform unui studiu realizat de Ipsos pentru ING Bank.

„Asistăm la o transformare în priorităţile consumatorului. Pe de o parte avem o conştientizare a responsabilităţii individuale, iar pe alta vedem şi creşterea aşteptărilor faţă de companii şi autorităţi“, a transmis Alexandra Mier, Sustainability Manager la ING Bank România.

Opt din zece români sunt de părere că acţiunile lor pot avea un impact pozitiv asupra mediului şi societăţii. În timp ce existau deja paşi în această direcţie înainet de pandemie, 42% din cei intervievaţi spun că au observant o preocupare crescută faţă de mediu şi în rândul prietenilor sau al familiei în ultimul an. 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO