Bănci și Asigurări

Studiu: Peste 60% dintre gamerii români fac achiziţii în timpul sesiunilor de gaming: 1 din 2 comandă jocuri sau elemente pentru joc, iar 4 din 10 îşi comandă mâncare

Studiu: Peste 60% dintre gamerii români fac achiziţii...

Autor: Roxana Rosu

21.06.2022, 11:29 329

Peste 60% dintre gameri fac achiziţii în timpul jocului, iar dintre aceştia 4 din 10 îşi comandă mâncare, iar 1 din îşi comandă jocuri, produse de gaming sau alte elemente necesare în joc (skins, coins), arată un studiu online realizat pe platforma George de la BCR despre profilul de consum.

În topul preferinţelor pentru cumpărăturile online pe care le fac în afara sesiunilor de gaming se află jocurile şi produsele de gaming (56%), mâncarea (50%) şi hainele (40%), în timp ce 14% dintre respondenţi au menţionat că nu fac deloc achiziţii online.

„Considerăm că gamerii sunt o parte esenţială a unui ecosistem digital, iar povestea lui George este strâns legată de capacitatea de inovare continuă, care trece dincolo de servicii şi produse financiare. În acest sens, studiul realizat în cadrul Gaming Marathon ne-a ajutat să aflăm care sunt obiceiurile de achiziţii online ale pasionaţilor de jocuri video, dar şi cum se raportează la ofertele de tip cashback. Datele arată că avem o bună compatibilitate pe această zonă, astfel că ne dorim să extindem George Moneyback pentru cât mai mulţi parteneri şi oferte destinate pentru achiziţii de jocuri şi echipamente dedicate pentru jocuri video”, a declarat Adrian Săveanu, Brand Manager George.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO