„Ne apropiem de 30.000 de membri, piaţa antreprenorială din Bucureşti nu este mică, dar nici Stupul nu mai este mic”, a spus Cristina Sindile, CEO al BT Mic.
Mai exact, de la înfiinţare şi până în prezent, 27.000 de antreprenori a strâns Stup, dintre aceştia 12.500 au participat la întâlniri unu-la-unu pentru consultanţă, iar 16.000 de persoane au participat la cursuri şi workshop-uri.
În cadrul Stup, antreprenorii pot participa la diferite cursuri şi workshop-uri, pot primi consultanţă şi îndrumare de la diferiţi specialişti.
„Toate crizele din jurul nostru sunt şi o oportunitate, iar Stup dă această ocazie să ne adaptăm mai repede provocărilor”, spune Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania.
Odată cu aniversarea a doi ani de existenţă a Stup, a fost lansat şi un studiu prin care a fost măsurată percepţia antreprenorilor care au ajuns în Stup. Unul din rezultatele studiului arată că motivele antreprenorilor de a-şi bugeta creşteri ţin de dorinţa şi motivaţia antreprenorilor de a dezvolta afacerea.