Bănci și Asigurări

​Stup, hub-ul Băncii Transilvania dedicat micilor antreprenori, a strâns în doi ani o comunitate de aproape 30.000 de antreprenori. „Astăzi, Stupul înseamnă libertate”

​Stup, hub-ul Băncii Transilvania dedicat micilor...

Autor: Miruna Diaconu

12.09.2024, 19:02 682
Stup, hub-ul deschis de Banca Transilvania pentru micile businessuri, a strâns în doi ani de existenţă o comunitate de aproape 30.000 de antreprenori. În cei doi ani, circa 500 de businessuri au fost înfiinţate la Stup.

„Ne apropiem de 30.000 de membri, piaţa antreprenorială din Bucureşti nu este mică, dar nici Stupul nu mai este mic”, a spus Cristina Sindile, CEO al BT Mic.

Mai exact, de la înfiinţare şi până în prezent, 27.000 de antreprenori a strâns Stup, dintre aceştia 12.500 au participat la întâlniri unu-la-unu pentru consultanţă, iar 16.000 de persoane au participat la cursuri şi workshop-uri.

În cadrul Stup, antreprenorii pot participa la diferite cursuri şi workshop-uri, pot primi consultanţă şi îndrumare de la diferiţi specialişti.

„Toate crizele din jurul nostru sunt şi o oportunitate, iar Stup dă această ocazie să ne adaptăm mai repede provocărilor”, spune Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania.

Odată cu aniversarea a doi ani de existenţă a Stup, a fost lansat şi un studiu prin care a fost măsurată percepţia antreprenorilor care au ajuns în Stup. Unul din rezultatele studiului arată că motivele antreprenorilor de a-şi bugeta creşteri ţin de dorinţa şi motivaţia antreprenorilor de a dezvolta afacerea.

„Astăzi, Stupul înseamnă libertate”, a subliniat Tiberiu Moisă, director general adjunct Banca Transilvania​​.