Bănci și Asigurări

Surpriză de la BCR: Cum vrea banca să câştige teren în lumea digitală

Surpriză de la BCR: Cum vrea banca să câştige teren...
03.11.2018, 10:26 1391

♦ Sergiu Manea, CEO al BCR: Bankingul nu este o industrie glam. Ca să fie competitiv, bankingul nu are decât o şansă, să furnizeze servicii pe măsura aşteptărilor generate de cei care au făcut deja transformarea digitală

Bankingul nu este o industrie glam, ci o industrie de servicii care există pentru oameni, iar ca să fie competitiv bankingul nu are decât o şansă, respectiv să încerce să furnizeze servicii pe măsura aşteptărilor generate de cei care au făcut deja transformarea digitală, apreciază Sergiu Manea, CEO al BCR.

„Dispar diferenţele de vârstă. Indiferent de scara unde te afli din punctul de vedere al maturităţii digitale, recurgi la tehnologie. Indiferent de vârstă şi condiţie socială, indi­fe­rent de locul unde ne desfăşurăm activi­ta­tea sau trăim, de fapt recurgem la canale di­gita­le. Tehnologia este parte din viaţa noas­tră aşa cum asamblarea unui strung sau con­stru­itul cu mistria era parte din viaţa noastră acum 30-40-50 de ani. Bankingul nu are decât o şansă: să încerce să furnizeze servicii pe mă­sura aşteptărilor generate de cei care au făcut deja transformarea digitală. Trebuie să meargă în direcţia acestor aşteptări pentru că alt­fel bankingul nu va fi competitiv ca in­dus­trie în faţa altor industrii“, a decla­rat şeful BCR la lansarea platformei digitale George - „primul banking inteligent din România“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO