Bănci și Asigurări

Tamas Erni, Loxon Solutions: GDPR-ul nu este inamicul băncilor, ci fundamentul solid spre câştigarea încrederii clienţilor

Tamas Erni, CEO al Loxon Solutions

Digitalizarea este despre client. În prezent tehnologia ne poate ajuta să creăm modele predictibile, care să ne spună cum evoluează nevoile clientului, dar nu văd că acest lucru este folosit de prea mulţi actori din piaţă.

Tamas Erni, CEO al Loxon Solutions Digitalizarea este despre client. În prezent tehnologia ne poate ajuta să creăm modele predictibile, care să ne spună cum evoluează nevoile clientului, dar nu văd că acest lucru este folosit de prea mulţi actori din piaţă.

Autor: Simona Tatu

19.04.2018, 00:05 240

„Sectorul bancar poate să crească gradul de penetrare în PIB de la 27% la 100%, dar trebuie să folosim cunoştinţele financiare şi tehnologia pentru a şti ce are nevoie clientul mâine.“

Noua legislaţie europeană privind protecţia datelor cu caracter personal (GDPR - n. red.) este considerată o oportunitate pentru jucătorii bancari de a câştiga încrederea clienţilor, a spus Tamas Erni, CEO al companiei specializate în produse software destinate industriei bancare Loxon Solutions, la conferinţa „Cum se schimbă managementul riscului bancar odată cu transformările digitale“ organizată luni de ZF împreună cu Loxon.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO