Bănci și Asigurări

TBI Bank, cu activităţi în România, Bulgaria, Germania şi Suedia, îşi redenumeşte principalele canale de business

Gergana Staykova, SVP, Lending and Distribution la TBI Bank

Gergana Staykova, SVP, Lending and Distribution la TBI Bank

Autor: Cristina Bellu

17.11.2020, 12:22 1429

Instituţia de creditare TBI Bank, parte a grupului 4Finance, cu activităţi în România, Bulgaria, Germania şi Suedia, redenumeşte şi redefineşte principalele canalele de business în TBIBank, TBIPay şi TBIMoney, simplificând structura produselor.

“TBI rămâne în centrul noii arhitecturi de brand, însă compania separă canalele şi produsele sub TBIBank, TBIPay şi TBIMoney, care descriu clar ce reprezintă şi ce oferă fiecare, îmbunătăţind experienţa clienţilor. Astfel, in viitor, compania va avea mai multe produse si servicii, toate construite sub umbrela TBI”, spun reprezentanţii băncii.

Sucursalele TBI din România, unde clienţii pot deschide un depozit sau pot primi imediat un credit în numerar, vor continua să opereze sub TBI Bank. De asemenea, acestea vor continua să servească şi clienţii corporate ai companiei.

În acelaşi timp, fostele sucursale fără numerar TBICredit, unde clienţii pot solicita doar împrumuturi, vor fi redenumite TBIMoney.

În ceea ce priveşte TBIPay, aceasta va fi noua denumire a soluţiilor de finanţare la punctele de vânzare.

„Suntem convinşi că noua noastră arhitectură de brand oferă mai multă claritate clienţilor noştri şi acces mai simplu la produsele şi serviciile de care au nevoie. Vom continua să încorporăm produse şi soluţii din ce în ce mai convenabile sub numele TBI”, spune Gergana Staykova, SVP, Lending and Distribution la TBI Bank.

TBI Bank este o instituţie de creditare adresată consumatorilor, companiilor mici şi mijlocii şi comercianţilor, oferind acces la împrumuturi şi alte servicii integrate printr-o reţea vastă de canale şi platforme „phygital”.

 În prezent, TBI operează în Bulgaria, România, Germania, Suedia şi Polonia şi face parte din 4Finance, unul dintre cele mai mari grupuri europene de soluţii digitale de creditare adresate consumatorilor.

Printr-o varietate de sub-branduri, o reţea proprie formată din peste 300 de sucursale şi o varietate de canale digitale, la care se adaugă parteneriate cu peste 10.000 de comercianţii şi retaileri mici şi mari, TBI a deservit peste 1 milion de clienţi doar în 2019 şi a aprobat aproape 500.000 de împrumuturi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO