Bănci și Asigurări

Tiberiu Mosa, deputy CEO Banca Transilvania: Eu, ca bancher, cred că trebuie să facem lucruri care sunt viabile economic. De aceea, trebuie să avem o mentalitate incluzivă pentru a putea opera dincolo de mentalitatea economică

Tiberiu Mosa, deputy CEO Banca Transilvania: Eu, ca bancher, cred că trebuie să facem lucruri care sunt viabile economic. De aceea, trebuie să avem o mentalitate incluzivă pentru a putea opera dincolo de mentalitatea economică

Tiberiu Moisă, deputy CEO al Băncii Transilvania: Cu toate datele noastre, încercăm să creăm tipare şi profiluri de clienţi, cu toate acestea sunt mult mai multe generaţii. Nu este un standard, ceea ce înseamnă că trebuie să înţelegem fiecare client în parte şi că nu există o singură soluţie care se aplică la toţi.

Autor: Mircea Nica

18.11.2020, 09:30 282

„Dacă aş fi un fintech, mi-aş începe drumul cu IMM-uri. Competiţia este acum peste tot. Viteza schimbării în digital este mare, însă nu este suficient de mare. Deocamdată, încercăm să convertim online ofertele tradiţionale, adaptăm modul de a ne întâlni cu clienţii. Pentru noi ancora tradiţională a fost întâlnirea cu clienţii fizic.“

Raţionalitatea unui business îm­piedică câteodată dezvoltarea unei vi­ziuni care ar putea duce la un un busi­ness atractiv, iar pentru jucătorii tra­di­ţio­nali este uşor să urmărească clienţii cor­porate mari sau cei individuali de pe segmentul de retail pentru că veneau ca o moştenire, dar acest lucru se schimbă, a spus Tiberiu Moisă, director general adjunct MidCorporate & IMM la Banca Transilvania (BT), în cadrul eve­ni­mentului FinVision organizat de FintechOS.

„Eu, ca bancher, cred că trebuie să facem lucruri care sunt viabile econo­mic, dar nu este mereu în inte­re­sul cli­en­tului. Trebuie să avem o men­talitate incluzivă pentru a pu­tea opera dincolo de o menta­li­tate economică. Câte­o­dată raţio­na­litatea business-ului ne îm­pie­dică să dezvoltăm o viziune care ne-ar putea duce la o situaţie atrac­tivă a business-ului. În fie­care an IMM-urile se schimbă, ies, intră, este destul de dificil să le ges­tionezi. Pentru jucătorii tra­di­ţio­nali este uşor să urmăreşti cli­enţii mari corpo­rate sau cei indi­vi­duali pe seg­men­tul de retail pentru că ve­neau ca o moştenire, dar acest lucru se schimbă.“

Tiberiu Moisă a mai spus că cel mai probabil fintech-urile vor căuta mai adânc în seg­men­tul de IMM-uri pentru că acesta a ajuns atractiv, cu multe oportu­nităţi.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO