Bănci și Asigurări

Traian Halalai, preşedinte executiv EximBank, despre rebrandingul postfuziune: Aveam nevoie de un nou brand care să reflecte ceea ce suntem acum - o nouă bancă românească de top, un partener de banking de încredere pentru toată lumea, persoane fizice sau juridice, inclusiv exportatori

Banca de Export Import a României - EximBank SA devine din 10 mai Exim Banca Românească SA, după fuziunea dintre cele două bănci

Traian Halalai, preşedintele exevutiv al EximBank: Acum că EximBank este o bancă universală, după fuziunea cu Banca Românească, era absolut necesară adoptarea unei noi identităţi care să marcheze extinderea adresabilităţii şi către persoanele fizice.

Traian Halalai, preşedintele exevutiv al EximBank: Acum că EximBank este o bancă universală, după fuziunea cu Banca Românească, era absolut necesară adoptarea unei noi identităţi care să marcheze extinderea adresabilităţii şi către persoanele fizice.

Autor: Claudia Medrega

28.03.2023, 11:00 426

♦ Noua identitate de brand are ca element central fuziunea dintre cele două bănci, valorificând notorietatea celor două branduri - prin păstrarea prescurtării Exim şi alăturarea denumirii Băncii Româneşti, menţine în mare parte elementele vizuale consacrate ale EximBank, dar include în paleta de culori tricolorul (roşu, galben şi albastru) pentru accentuarea „naţionalităţii“ băncii şi promovarea valorilor româneşti

♦ EximBank a finalizat fuziunea prin absorbţie cu Banca Românească la finalul anului 2022 şi a intrat pe piaţa de retail din România, devenind o bancă universală cu servicii complete.

Banca de Export Import a României - EximBank SA, o bancă deţinută de statul român prin Ministerul Finanţelor, va deveni Exim Banca Românească din 10 mai 2023, modificarea denumirii băncii şi schimbarea emblemei băncii fiind aprobate ieri de Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor EximBank.

„Am recurs la această schimbare pentru că, deşi în cei peste 30 de ani de activitate EximBank şi-a extins considerabil aria de adresabilitate, denumirea a rămas aceeaşi fiind limitativă şi nişată, fără să reflecte activitatea reală a băncii. Este şi motivul pentru care brandul EximBank s-a fixat în memoria colectivă asociat cu «banca exportatorilor». Acum că EximBank este o bancă universală, după fuziunea cu Banca Românească, era absolut necesară adoptarea unei noi identităţi care să marcheze extinderea adresabilităţii şi către persoanele fizice. Ca atare, am considerat că este important să facem mult mai vizibil acest lucru, iar, pentru aceasta, aveam nevoie de un nou brand care să reflecte tot ceea ce suntem acum: o nouă bancă românească de top, un partener de banking de încredere pentru toată lumea, persoane fizice sau juridice, inclusiv exportatori. Adică Exim Banca Românească“, a spus Traian Halalai, preşedintele executiv al EximBank.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24