Bănci și Asigurări

Un nou scandal pe piaţa de asigurări: Campania de promovare a Transilvania Broker viza captarea a minimum 5% din asistenţii în brokeraj şi agenţii din asigurări

Un nou scandal pe piaţa de asigurări: Campania de...

Autor: Mircea Nica

08.02.2021, 09:30 1895

ASF a început deja să analizeze sancţiunile pe care le poate aplica companiei Transilvania Broker pe baza IDD (Insurance Distribution Directive), iar UNSICAR a convocat o adunare generală pentru a exclude firma de borkeraj din asociaţie.

Campania de promovare pe care Transil­va­nia Broker o are în derulare are la bază trimi­terea a 27.000 de plicuri, care conţin scri­sori adresate persoanelor fizice, cu scopul de a recruta cât mai mulţi asistenţi în brokeraj şi agenţi din asigurări, şi a costat circa 200.000 de euro, conform unor surse de pe piaţa de brokeraj.

„Campania de marketing derulată de Tran­silvania Broker nu a constat în transmi­te­rea a 1.000 de scrisori persoanelor juridice pen­tru informare generală. De fapt, Transilvania Broker a trimis 27.000 de plicuri, în care se aflau scrisori adresate persoanelor fizice, care îi în­curajau să se alăture companiei. Această cam­panie de marketing a costat circa 200.000 de euro, iar în final aşteptările sunt de o capta a cel puţin 5% din asistenţii în brokeraj“, au declarat surse din piaţa de brokeraj în asigurări pentru ZF.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO