ASF a început deja să analizeze sancţiunile pe care le poate aplica companiei Transilvania Broker pe baza IDD (Insurance Distribution Directive), iar UNSICAR a convocat o adunare generală pentru a exclude firma de borkeraj din asociaţie.
Campania de promovare pe care Transilvania Broker o are în derulare are la bază trimiterea a 27.000 de plicuri, care conţin scrisori adresate persoanelor fizice, cu scopul de a recruta cât mai mulţi asistenţi în brokeraj şi agenţi din asigurări, şi a costat circa 200.000 de euro, conform unor surse de pe piaţa de brokeraj.
„Campania de marketing derulată de Transilvania Broker nu a constat în transmiterea a 1.000 de scrisori persoanelor juridice pentru informare generală. De fapt, Transilvania Broker a trimis 27.000 de plicuri, în care se aflau scrisori adresate persoanelor fizice, care îi încurajau să se alăture companiei. Această campanie de marketing a costat circa 200.000 de euro, iar în final aşteptările sunt de o capta a cel puţin 5% din asistenţii în brokeraj“, au declarat surse din piaţa de brokeraj în asigurări pentru ZF.