Bănci și Asigurări

Un procent de 65% dintre cei 30.000 de clienţi ai BCR cu cereri deja soluţionate au amânat ratele cu trei luni, în timp ce 35% au optat pentru varianta ordonanţei ce prevede amânarea cu 9 luni

Un procent de 65% dintre cei 30.000 de clienţi ai BCR cu cereri deja soluţionate  au amânat ratele cu trei luni, în timp ce 35% au optat pentru varianta ordonanţei ce prevede amânarea cu 9 luni

Autor: Mircea Nica

20.05.2020, 00:00 178

Un procent de 65% dintre cei 30.000 de clienţi cu cereri de amânare a ratelor soluţionate deja de BCR au preferat opţiunea de amânare oferită de bancă, cu trei luni, în timp ce 35% au optat pentru varianta oferită prin Ordonanţa de Guvern 37/2020, de amânare cu până la nouă luni, potrivit informaţiilor transmise de bancă. 

BCR a aprobat aproximativ 30.000 de cereri de amânare a ratelor din totalul de 36.000 de solicitări primite din luna martie până în prezent. 

De asemenea, BCR a primit peste 1.000 de solicitări de amânare a ratelor şi din partea companiilor. 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
MonitorulPartidelor CCR, şah la Guvern
AFACERI DE LA ZERO