Bănci și Asigurări

UniCredit Bank oferă măsuri personalizate de suport clienţilor săi care întâmpină dificultăţi, inclusiv amânarea ratelor la credite pentru persoane fizice

UniCredit Bank oferă măsuri personalizate de suport...

Autor: Claudia Medrega

23.03.2020, 14:07 726

UniCredit, aflată în top 5 al celor mai mari bănci de pe piaţa locală după active, a aplicat un set de măsuri pentru a ajuta clienţii pe parcursul acestei perioade dificile determinate de criza coronavirus, care pot presupune, în funcţie de solicitarea clienţilor persoane fizice şi de fiecare situaţie în parte, inclusiv amânarea ratelor la credite.

În acest sens, clienţii care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 – 17.00, potrivit informaţiilor transmise de bancă.

Pentru clienţii IMM cu facilităţi de credit în derulare, care sunt temporar afectaţi de Covid-19 şi vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluţie, în termene scurte.

“Suntem alături de clienţii noştri în această perioadă dificilă şi vrem să îi ajutăm să se concentreze asupra lucrurilor care contează cu adevărat pentru ei: sănătatea şi siguranţa. De aceea, îi încurajăm să utilizeze cu prioritate şi cu zero costuri canalele alternative ale băncii - Mobile şi Online Banking pentru persoanele fizice sau BusinessNet pentru companii - şi, de asemenea, să ne contacteze dacă sunt deja afectaţi, în mod  temporar, de situaţia actuală şi au nevoie să acceseze soluţiile pe care le oferim. Ca bancă ce are puternice rădăcini europene şi care a susţinut întotdeauna economia locală, vom adopta toate măsurile rezonabile pentru a ajuta companiile să depăşească această perioadă tulbure, evaluând situaţiile individuale”, a declarat Răsvan Radu, CEO UniCredit Bank.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO