Bănci și Asigurări

UniCredit şi Mastercard îşi extind parteneriatul pe zona de plăţi printr-un acord care se aplică pentru 13 subsidiare ale băncii din 12 pieţe, inclusiv România, pentru toate cardurile bancare

UniCredit şi Mastercard îşi extind parteneriatul pe...

Autor: Cristina Bellu

26.05.2023, 12:55 506

UniCredit anunţă că extinde parteneriatul pe zona de plăţi cu Mastercard, printr-un acord care se aplică pentru 13 subsidiare ale băncii din 12 pieţe, inclusiv România, pentru toate produsele din zona de carduri, totalizând 20 de milioane de unităţi.

Parteneriatul este multianual şi se va concentra pe susţinerea realizării priorităţilor strategice ale băncii, precum digitalizarea soluţiilor de plăţi, oferind soluţii multi funcţionale prin intermediul unui card complet, pe alinierea cu atributele de brand ale UniCredit pentru a întări astfel preferinţa şi loialitatea de-a lungul întregului ciclu de viaţă al consumatorului, îmbogăţind oportunităţile în zona de produse bancare datorită platformei de brand Priceless a Mastercard, recunoscută prin premiile obţinute, precum şi prin valoarea acţiunilor de sponsorship ale Mastercard, transmit oficialii UniCredit.

“Extinderea noastră geografică şi expertiza Mastercard în acest spaţiu ne permit nu doar să ne eficientizăm parteneriatele şi contractele, dar şi să îmbogăţim oferta noastră digitală, oferta de produse şi securitatea plăţilor pentru toţi clienţii noştri actuali şi viitori. Acesta este un exemplu perfect al noii abordări din UniCredit în ceea ce priveşte gestionarea proiectelor, de care beneficiază toate entităţile legale într-un mod discliplinat şi acţionând ca o singură companie”, explică Andrea Orcel, CEO UniCredit.

UniCredit controlează pe piaţa locală UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Business Integrated Solutions.

Grupul şi-a majorat ţinta pentru profitul pe întregul an şi a anunţat la începutul acestei luni că va distribui mai mulţi bani acţionarilor, după ce banca italiană a înregistrat cel mai bun prim trimestru din istoria sa, ajutată de o creştere a veniturilor din creditare.