Bănci și Asigurări

Vânzările Allianz-Ţiriac au depăşit în premieră 2 miliarde de lei, în 2021, în creştere cu 55%. Business-ul cu asigurări auto s-a majorat cu 80%, până la 1,2 miliarde de lei

Vânzările  Allianz-Ţiriac au depăşit în premieră 2...

Autor: Roxana Rosu

28.02.2022, 13:02 81

Allianz-Ţiriac a încheiat anul 2021 cu prime brute subscrise în valoare de peste 2 miliarde de lei, în creştere cu aproximativ 55% faţă de 2020 şi un profit operaţional de 162 milioane de lei, fiind cel mai bun an din perspectiva vânzărilor, profitabilităţii şi a numărului de clienţi, a anunţat luni compania de asigurări.

“Allianz-Ţiriac a avut nevoie de 20 de ani pentru a atinge primul miliard de lei vânzări şi doar de 5 ani pentru al doilea. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi în cazul numărului de clienţi – 20 de ani pentru 500.000 de clienţi şi doar 5 ani pentru a depăşi borna de 1 milion. Aceste ritmuri accelerate ne confirmă că vremurile în care trăim creează premise mai abrupte pentru succes şi eşec, deopotrivă. 2021 este un an istoric pentru noi, din perspectiva rezultatelor şi a iniţiativelor de creştere, printre care se numără şi premiera unei achiziţii – Gothaer România. Este un an de referinţă în construirea modelului de business adaptat realităţii de azi, dar mai ales a celei de mâine. Am învăţat împreună în ultimii doi ani lecţia sănătaţii, iar în ultimele zile lecţia păcii, şi tot împreună vom merge mai departe. Mulţumesc clienţilor, angajaţilor şi partenerilor de distribuţie care ne sunt alături şi de care vom fi alături, indiferent de situaţie. Acum, toate gândurile noastre se îndreaptă spre Ucraina”, a spus Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac.

Contextul de piaţă, în special din zona RCA, a avut un impact semnificativ asupra activităţii în 2021. Cele mai puternice creşteri au fost înregistrate pe segmentul asigurărilor RCA, viaţă şi asigurări de călătorie. Business-ul cu asigurări auto s-a majorat cu 80%, până la 1,2 miliarde de lei. Subscrierile totale din asigurări de viaţă s-au majorat cu aproximativ 40% şi au depăşit 277 milioane de lei. Vânzările de asigurări de locuinţă au avansat cu peste 20%, în timp ce în cazul asigurărilor de călătorie subscrierile s-au triplat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO