Bănci și Asigurări

Vânzările Allianz-Ţiriac au depăşit în premieră 2 mld. lei, în 2021, în creştere cu 55%. Businessul cu asigurări auto s-a majorat cu 80%, până la 1,2 mld. lei

Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac: 2021 este un an istoric pentru noi, din perspectiva rezultatelor şi a iniţiativelor de creştere, printre care se numără şi premiera unei achiziţii - Gothaer România. Este un an de referinţă în construirea modelului de business adaptat realităţii de azi, dar mai ales a celei de mâine.

Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac: 2021 este un an istoric pentru noi, din perspectiva rezultatelor şi a iniţiativelor de creştere, printre care se numără şi premiera unei achiziţii - Gothaer România. Este un an de referinţă în construirea modelului de business adaptat realităţii de azi, dar mai ales a celei de mâine.

Autor: Roxana Rosu

01.03.2022, 11:00 100

„Propunerea de plafonare a tarifelor pune în incertitudine aşezarea pieţei pe o traiectorie corectă în 2022. Insuficienţa primelor în raport cu acoperirile de milioane de euro, tolerarea derapajelor unor service-uri auto sunt adevăratele probleme ale pieţei. În lipsa corecţiilor, clienţii sunt cei care suferă.“

Allianz-Ţiriac a încheiat anul 2021 cu prime brute sub­scri­se în valoare de peste 2 mld. lei, în creştere cu aproximativ 55% faţă de 2020 şi un profit operaţional de 162 mil. lei, fiind cel mai bun an din perspec­ti­va vânzărilor, profi­ta­bilităţii şi a numărului de clienţi, a anunţat luni compania de asigurări.

„Allianz-Ţiriac a avut nevoie de 20 de ani pentru a atinge primul miliard de lei vânzări şi doar de 5 ani pentru al doilea. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi în cazul numărului de clienţi - 20 de ani pentru 500.000 de clienţi şi doar 5 ani pentru a depăşi borna de 1 milion. Aceste ritmuri accele­ra­te ne confirmă că vremurile în care trăim creează premise mai abru­pte pentru succes şi eşec, deopotrivă. 2021 este un an istoric pen­tru noi, din perspectiva rezul­ta­telor şi a iniţiativelor de creş­te­re, printre care se numără şi pre­mie­ra unei achi­ziţii - Gothaer Ro­mânia. Este un an de referinţă în construirea mo­delului de business adaptat re­alităţii de azi, dar mai ales celei de mâine“, a spus Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO