Bănci și Asigurări

Virgil Şoncutean, Allianz-Ţiriac: Mă aştept la o schimbare spre piaţa nonauto. Este important să nu se transforme într-o spirală de scădere a preţurilor

Virgil Şoncutean, Allianz-Ţiriac: Allianz-Tiriac a vândut în perioada ianuarie-septembrie a acestui an poliţe în valoare de peste 906 milioane de lei (203 mil. euro)

Virgil Şoncutean, Allianz-Ţiriac: Allianz-Tiriac a vândut în perioada ianuarie-septembrie a acestui an poliţe în valoare de peste 906 milioane de lei (203 mil. euro)

Autor: Anelis Baciu

15.12.2016, 00:04 438

Plafonarea tarifelor pentru poliţele auto obligatorii (RCA) ar putea determina companiile de asigurări să se axeze mai mult pe vânzarea de poliţe non-auto anul viitor, consideră Virgil Şoncutean, directorul general al Allianz-Ţiriac, companie cu prime subscrise de peste un miliard de lei anual.

El atrage atenţia însă că este important ca schimbarea de focus să nu determine o spirală de scădere a preţurilor.

„Mă aştept la o schimbare de focus spre piaţa non - motor, însă este important ca acest focus să nu se transforme într-o spirală de scădere a preţurilor, pentru că astfel riscăm să reiterăm povestea RCA, însă cu un alt titlu.

Sper ca experienta oferită de ceea ce s-a întâmplat în piaţa asigurărilor obligatorii auto să fie o lecţie învăţată, o lecţie dură, pe care să nu o mai repetăm.

Orice deviaţie majoră de la nivelul suficient de primă(preţul corect) nu face decât să alimenteze în tăcere germenii unei noi crize“, afirmă Virgil Şoncutean. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO