♦ Sunt linii de business care au marje mari de profit. Pe de altă parte, dacă ne uităm la contribuţia absolută, asigurările auto rămân cel mai mare contributor deşi marja de profit este cea mai mică, dar pentru că volumul este semnificativ atunci valoarea absolută are o contribuţie majoră ♦ Asigurările nonauto, spre exemplu cele de locuinţe, au o marjă mult mai mare decât cele auto, spre 8-9%, doar că aici trebuie să ţinem cont că avem un cost de reasigurare mai mare ♦ Sigur că această îngheţare a tarifelor RCA, pe unii i-a prins mai bine îmbrăcaţi, pe unii i-a prins mai nepregătiţi ♦ Când vom ieşi din această îngheţare va urma o perioadă destul de volatilă pentru că nu ştim cum se va comporta fiecare jucător, a explicat Virgil Şoncutean, şeful Allianz-Ţiriac.
Allianz-Ţiriac, a doua cea mai mare companie de asigurări de pe piaţa românească, s-a menţinut profitabilă în ultimele trei decenii, nu a distribuit dividende, decât o parte, în timp ce s-a capitalizat constant pentru a susţine creşterea accelerată din ultimii ani, fără infuzie de capital, a spus Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac, în cadrul conferinţei de presă organizată la sediul companiei cu ocazia aniversării a 30 de ani de activitate pe piaţa locală.
„În ultimii 30 de ani de activitate am stat pe propriile picioare, am fost profitabili, nu am distribuit dividende, decât o parte, am capitalizat constant compania astfel încât să ne susţinem creşterea chiar accelerată în ultimii ani fără infuzie de capital. Acesta a fost un gest de maturitate şi responsabilitate din partea noastră ca echipă de management, să gestionăm creşterea cu propriile resurse fără să cerem bani de acasă, fiind şi un context în care a cere bani de acasă, acţionarii au mai multe opţiuni astăzi pentru capitalul financiar pe care îl au“, a spus Virgil Şoncutean răspunzând la o întrebare ZF.