Bănci și Asigurări

ZF Bankers ’19. Dimana Vlaeva, CEO al iCredit România: Deocamdată, clienţii nu sunt atât de digitali pe cât ne dorim. Drumul care ne aşteaptă este destul de lung

Dimana Vlaeva, CEO al iCredit România

Dimana Vlaeva, CEO al iCredit România

Autor: Alex Ciutacu

06.08.2019, 13:00 163

Clienţii care apelează la instituţii financiare nebancare (IFN) au un grad de educaţie mai scăzut, iar pentru ei accesul la un produs de creditare este de cele mai multe ori mai dificil şi mai scump, a declarat Dimana Vlaeva, CEO al iCredit România, una dintre cele mai mari IFN-uri din România.

„Noi trebuie să avem mai multe lucruri în vedere în piaţa din România. Din ce am observat noi, clienţii noştri au ceva în comun, şi anume edu­ca­ţia scă­zu­tă. Nu vor­besc despre educaţie fi­nan­ciară, ci în general, iar pentru oamenii cu un nivel mai scăzut de educaţie şi ac­ce­sul la un produs de creditare este mai greu şi mai scump“, a spus Dimana Vlaeva în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit ’19.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO