Bănci și Asigurări

ZF Bankers ’19. Ionuţ Stanimir, BCR: Cartea câştigătoare în era aceasta nu este să înlocuim partenerii din piaţă, ci să deschidem toate porturile pentru cei ce pot îmbunătăţi o instituţie financiară

IONUŢ STANIMIR, director marketing şi comunicare BCR

IONUŢ STANIMIR, director marketing şi comunicare BCR

Autor: Alex Ciutacu

16.09.2019, 15:35 169

Într-o eră a banking-ului în care majoritatea jucătorilor din piaţa bancară încheie parteneriate cu fintech-urile şi se pregătesc pentru competiţia pe care o aduc în teren techfin-urile (n.red - mari companii de tehnologie care intră în piaţa serviciilor financiare), pe fondul apetitului digital al noilor generaţii de clienţi, marile instituţii financiare trebuie să fie deschise la parteneriate cu alte companii din piaţă pentru a se reinventa, apreciază Ionuţ Stanimir, director de marketing şi comunicare al BCR, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit ’19.

„Dacă mizăm pe o carte câştigătoare în era aceasta, nu este să înlocuim partenerii din piaţă, ci să deschidem toate porturile pentru partenerii care pot veni şi îmbunătăţi capabilitatea de bază a unei instituţii financiare“, explică Ionuţ Stanimir, de la BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală după active.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO