Bănci și Asigurări

ZF Bankers 2018. Gheorghe Marinel, BRD-SocGen: Un potenţial mare de creditare este pe nişa microcompaniilor, dar problema cu aceste firme este capitalizarea lor

Gheorghe Marinel, vicepreşedinte în cadrul BRD-SocGen:

„Costul de achiziţie a unui client nou este foarte mare, mai mare decât costul cu un client existent. Facem campanii pentru atragerea clienţilor noi, oferind costuri zero pentru ei, şi încercăm apoi să avem şi venituri de pe urma lor.

Gheorghe Marinel, vicepreşedinte în cadrul BRD-SocGen: „Costul de achiziţie a unui client nou este foarte mare, mai mare decât costul cu un client existent. Facem campanii pentru atragerea clienţilor noi, oferind costuri zero pentru ei, şi încercăm apoi să avem şi venituri de pe urma lor.

Autor: Anelis Baciu

16.08.2018, 18:03 304

Un segment neexploatat suficient de băncile locale, cu potenţial mare pentru creşterea creditării este cel al microcompaniilor, consideră Gheorghe Marinel, vicepreşedinte în cadrul BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă locală după active.

„Pe microcompaniii este un potenţial mare de creditate. Problema cu aceste firme este capitalizarea. Este mult mai greu să finanţezi dacă aplicăm regulile stricte pe care le utilizăm la finanţarea corporaţiilor. Încă există o prudenţă în cazul multor bănci de a intra pe acest segment, dar cred că lucrurile vor evolua pe acest segment. Există fonduri europene şi programe de stat care susţin aceste companii“, a punctat Marinel în cadrul eveni­mentului ZF Bankers 2018, care a avut loc luna trecută.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO