Bănci și Asigurări

ZF Bankers 2020. Gabriela Nistor, Banca Transilvania: Contextul pandemic ne-a făcut să revedem strategia. Am reprioritizat, uitându-ne la trenduri. „Clienţii se mutau uşor-uşor spre online. În criza pandemică a fost accelerat acest trend. Dar nu toţi clienţii pot să fie full digital“

Gabriela Nistor, director adjunct retail la Banca Transilvania: Oamenii au început să se distanţeze şi de băncile fizice, dar chiar şi comercianţii au devenit mai reticenţi faţă de tranzacţiile cash, ceea ce a stimulat tranzacţiile online.

Gabriela Nistor, director adjunct retail la Banca Transilvania: Oamenii au început să se distanţeze şi de băncile fizice, dar chiar şi comercianţii au devenit mai reticenţi faţă de tranzacţiile cash, ceea ce a stimulat tranzacţiile online.

Autor: Claudia Medrega

07.09.2020, 19:00 211

Banca Transilvania, cea mai mare instituţie de credit după active de pe piaţa româ­neas­că, a revăzut strategia şi a reprioritizat anu­mite proiecte uitându-se la trendurile care s-au con­turat în contextul pandemiei de COVID-19, susţine Gabriela Nistor, director ad­junct retail banking la Banca Transilvania.

„Contextul ne-a făcut să re­vedem stra­tegia. Am reprio­ritizat, uitându-ne la tren­durile pe care le vedeam. Clienţii ne-au forţat pu­ţin. Banca Transilvania are o bază foarte mare de clienţi şi in­fra­struc­tură soli­dă“, a declarat Gabriela Nistor în cadrul video­conferinţei ZF Bankers Summit 2020, care s-a desfăşurat la jumă­tatea lunii iulie.

Ea a menţionat că au fost vizibile în pia­ţă două trenduri importante. În condi­ţiile pande­miei de COVID-19, oamenii nu au mai ieşit să facă plăţi din cauza distan­ţării sociale şi s-au dus mult în online, tran­zacţiile online du­blându-se faţă de anul trecut.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO