Bănci și Asigurări

ZF Bankers 2022. Marian Ignat, director executiv distribuţie retail la BCR: Băncile au reuşit să digitalizeze mult mai rapid relaţiile cu persoanele fizice, dar nu oferă încă aceeaşi experienţă firmelor

Marian Ignat: În 2022, deschiderea unei relaţii cu banca de la distanţă nu mai este nimic exotic, este normal.

Marian Ignat: În 2022, deschiderea unei relaţii cu banca de la distanţă nu mai este nimic exotic, este normal.

Autor: Roxana Rosu

08.08.2022, 00:05 214

„Decizia băncilor de a digitaliza serviciile pentru companii a avut un pas mai întârziat. Toate băncile s-au concentrat pe zona de persoane fizice“.

Băncile au reuşit să digitalizeze mult mai rapid zona de relaţii cu persoanele fizice, dar nu oferă încă aceeaşi experienţă companiilor, a declarat Marian Ignat, director executiv distribuţie retail la BCR în cadrul ZF Bankers Summit 2022, care s-a desfăşurat în perioada 11-13 iulie.

„Decizia băncilor de a digitaliza serviciile pentru companii a avut un pas mai întârziat. Toate băncile s-au concentrat pe zona de persoane fizice. Noi am început acum doi ani să dezvoltăm platforma George şi pentru companii. Astăzi, 70% din produsele de creditare vândute pentru persoanele fizice sunt prin platforma George, sunt digitale. Cât de curând şi creditele ipotecare vor fi digitale, aprobarea financiară a creditelor ipotecare va fi digitalizată în curând“.

Comparând gradul de digitalizare din prezent cu situaţia din urmă cu cinci ani, diferenţele din sistemul bancar sunt majore, procesul fiind accelerat în ultimii doi ani, pe fondul pandemiei care a creat nevoia unor servicii remote.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO