„Noi avem două principii: vrem să învăţăm şi să folosim tehnologia, dar nu vrem să testăm pe client. Implementăm procese de AI care facilitează procesele operaţionale“.
Salt Bank a ajuns la un an de la lansarea pe piaţă la un portofoliu de jumătate de milion de clienţi, urmând să adauge noi facilităţi în aplicaţie, după ce a început tranzacţionarea de fonduri mutuale în aprilie.
„În aprilie am dat drumul la tranzacţionarea de fonduri mutuale şi în vară dăm drumul la componenta de tranzacţionare pe acţiuni şi ETF“, a spus Robert Anghel, director general adjunct Business la Salt Bank, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2025.
Chiar dacă este prima neobancă din România, strategia Salt Bank este de a folosi tehnologia fără a renunţa la elementul uman.
„Noi avem două principii: vrem să învăţăm şi să folosim tehnologia, dar nu vrem să testăm pe client. Implementăm procese de AI care facilitează procesele operaţionale. De exemplu, fiecare operator din call center trebuie să facă o notiţă după fiecare conversaţie, dar vrem să implementăm un sistem prin care inteligenţa artificială să facă rezumatul acesta şi să salvăm astfel un sfert din timpul ocupat de operatorul uman“.