Bănci și Asigurări

ZF CEO Strategy, un proiect realizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu ING Bank: Mihai Tecău, CEO al Omniasig: Dacă vorbim global despre piaţa de asigurări din România, consumul de asigurări are o tendinţă de creştere. Deocamdată nu este o suficientă diversificare în piaţă, după părerea mea. Piaţa de motor este cea mai importantă

Mihai Tecău, CEO al Omniasig: Cred că randamentele care sunt acum pe zona de investiţii în asigurări de viaţă sunt mai bune. Şi aici cred că ar trebui o orientare mai directă a clientului către aceste zone. Face parte dintr-un arsenal în momentul în care ajungi la o anumită maturitate din punctul de vedere al educaţiei financiare şi educaţiei în general, dar şi al posibilităţilor financiare.

Mihai Tecău, CEO al Omniasig: Cred că randamentele care sunt acum pe zona de investiţii în asigurări de viaţă sunt mai bune. Şi aici cred că ar trebui o orientare mai directă a clientului către aceste zone. Face parte dintr-un arsenal în momentul în care ajungi la o anumită maturitate din punctul de vedere al educaţiei financiare şi educaţiei în general, dar şi al posibilităţilor financiare.

Autor: Mircea Nica

12.06.2024, 00:05 141

♦ „Asigurările de răspundere civilă lipsesc deocamdată. N-avem în ofertă foarte multe tipuri de acest fel de asigurări de răspundere civilă de toate felurile. Ele lipsesc la momentul de faţă din dorinţa clienţilor noştri de a le cumpăra. Aici este zona care ar putea să balanseze şi să dea o predictibilitate.“

Piaţa asigurărilor merge pe un trend pozitiv, consumul de asigurări are o tendinţă de creştere, dar momentan nu există suficientă diversificare în piaţă, zona de auto în continuare este printre cele mai importante linii de business, iar asigurările de răspundere civilă ar putea fi zona care să poată echilibra lucrurile şi să dea o oa­recare predictibilitate, a spus Mihai Tecău, CEO al Omniasig, în cadrul emisiunii CEO Strategy, proiect realizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu ING Bank.

„Dacă vorbim global despre piaţa de asigurări din România, consumul de asigu­rări are o tendinţă de creştere. Fiecare com­panie are o strategie de creştere pentru anul următor. Ar trebui să arate bine. Di­ver­sitatea produselor şi cât e ponderea în total portofoliu, dacă ne uităm pe porto­foliul de asigurări din România e clar că auto este pe primul plan, format din RCA şi Casco. RCA a avut o creştere datorită creşterilor de preţuri, acum e plafonare, dar important e să vină celelalte produse din spate ca să echilibrăm acest portofoliu, să fie îmbunătăţite produsele care sunt tra­diţional în beneficiul clienţilor sau poten­ţia­­lilor clienţi, cum sunt răspunderile civile. Suntem departe pe asigurări de locuinţe, penetrabilitatea e undeva la 20%, deci loc este în piaţă. Noi câştigăm procent cu procent“, a explicat Mihai Tecău.

În acelaşi timp, şeful Omniasig a mai adăugat că la finalul zilei, dacă va exista o dezvoltare a produselor, acolo unde există în continuare un potenţial mare şi spaţiu semnificativ de dezvoltare, atunci piaţa ar avea de câştigat.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro