Bănci și Asigurări

ZF Retail Summit 2022. Mihai Buda, Mastercard România, Croaţia, Bulgaria, Israel: Pandemia a făcut ca oamenii să îşi redescopere cardul, iar cei care nu îl aveau, să îl solicite. Piaţa a crescut în 2021 cu circa 1 milion de carduri, ceea ce este foarte mult

Mihai Buda, director, sales, data & services Mastercard România, Croaţia, Bulgaria, Israel: Un studiu făcut de noi arată că 43% din cei din Generaţia Z din România care plătesc cu cardul folosesc telefonul. Media europeană e la 33%.

Mihai Buda, director, sales, data & services Mastercard România, Croaţia, Bulgaria, Israel: Un studiu făcut de noi arată că 43% din cei din Generaţia Z din România care plătesc cu cardul folosesc telefonul. Media europeană e la 33%.

Autor: Alexandra Matei

24.06.2022, 16:45 142

♦ În perioada 2020-2021, circa 60% din oameni au încercat să plătească cu cardul cel puţin o dată ♦ Managementul banilor este unul dintre principalele motive de reticenţă pe care unele persoane încă le au atunci când vine vorba despre folosirea cardului ♦ Generaţia Z este cea mai deschisă către inovaţie şi către adoptarea noilor soluţii digitale atunci când vine vorba despre plata cu cardul.

Pandemia de COVID-19 a avut un impact puternic asupra menta­lităţii oamenilor atunci când vine vorba despre plata cu cardul, astfel că, în ultimii doi ani, cei mai mulţi dintre ei au redescoperit acest produs şi au început să îl şi folosească. Iar cei care încă nu aveau un card l-au soli­citat emitenţilor, afirmă Mihai Buda, director, sales, data & services Mastercard România, Croaţia, Bulgaria, Israel.

Toate aceste schimbări de comportament au dus anul trecut la o creştere a pieţei cu circa un milion de carduri, adaugă el, fiind luate în calcul inclusiv cele pentru tichete de masă. „Am crescut foarte mult în capacitatea noastră de a plăti cu cardul în ultimii trei ani. Pandemia a avut un efect foarte puternic şi i-a determinat pe oameni să îşi regăsească cardul – cei care îl aveau deja, iar cei care nu îl aveau au solicitat emiterea unuia. Piaţa a crescut anul trecut cu circa un milion de carduri, ceea ce este foarte mult, o mare parte din creştere venind şi din zona tichetelor de masă. Am făcut un studiu în 2021 şi am văzut că în perioada 2020-2021, circa 60% din oameni au încercat să plătească cu cardul măcar o dată. Dintre cei 40% care nu au încercat, aproape toţi au zis că ar vrea să o facă“, a spus reprezentantul Mastercard la ZF Retail Summit 2022.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO